22.01.2025
AS Narva Soojusvõrk saavutas eelmisel aastal olulise verstaposti oma kvaliteedijuhtimises, omandades esmakordselt rahvusvahelise ISO 9001 sertifikaadi, ning läbis käesoleval aastal jaanuaris edukalt ka järelvalveauditi. Tulemus näitas, et ettevõtte on pühendunud kvaliteedi hoidmisele ja saavutatud tase pole ühekordne saavutus, vaid järjekindla töö ja täiustamise tulemus.
Ettevõtte juhatuse esimees Pavel Rušeljuk rõhutas sammu olulisust: "ISO 9001 sertifikaadi omandamine ja edukas järelvalveauditi läbimine on meie jaoks strateegiliselt oluline. See annab kindlust, et oleme valmis tuleviku väljakutseteks ja suudame jätkuvalt pakkuda Narva piirkonnale kvaliteetseid ja stabiilseid teenuseid. See mitte ainult ei tõsta meie usaldusväärsust klientide silmis, vaid aitab ka parandada meie sisemisi protsesse ning toetab jätkusuutlikkuse ja efektiivsuse saavutamist.“
Audiitorfirma märkis tugevusena ära juhtimissüsteemi terviklikkuse, mis avaldab positiivset mõju klientide rahulolule ja piirkonna energiavarustuse usaldusväärsusele. Ettevõtte kvaliteedijuhi rollis tegutsev Taivo Kangilaski, kes omab ISO 9001, 45001 ja 14001 juhtaudiitori pädevust, rõhutas:
"Käesoleval aastal on võetud fookusesse klienditeekondade analüüs, parendamaks veelgi kliendikogemust suhtluses ettevõttega. Juhtimissüsteemi terviklikkus, milles on oluline roll ARIS tarkvara integreeritud lahendustel, loob kindla aluse pidevaks arenguks ja vastavuskohustuste järgimiseks."
Juurutatud ARIS tarkvara aitas tõhustada ettevõtte sisemisi protsesse integreerides vastavuskohustuste halduse, protsessijuhtimise, dokumendihalduse, riskijuhtimise (nii tegevus- kui ka töökeskkonnariskide osas), keskkonnajuhtimise ja kvaliteedijuhtimise.
ISO 9001 sertifikaadi ja järelvalveauditi positiivne tulemus kinnitab, et AS Narva Soojusvõrk ei piirdunud üksnes sertifitseerimisega, vaid on rakendanud juhtimissüsteemi, mis võimaldab pidevat täiustamist ja paindlikkust muutuvas ärikeskkonnas. AS Narva Soojusvõrk seab kõrged standardid oma sisemistele protsessidele ning on ka eeskujuks teistele valdkonna ettevõtetele, demonstreerides rahvusvahelise taseme juhtimissüsteemi edukat rakendamist.